Deniz fobim var ama Pasifik Okyanusu beni çekiyor, derinliği, bilinmezliği... Bir gün mutlaka gideceğim. Karanlık fobim var ama uyuyunca ışık olursa uyuyamam. Karanlık olması gerek. Böyle zıtlıklarla dolu fobilerim var.
1 ay
Deniz fobim var ama Pasifik Okyanusu beni çekiyor, derinliği, bilinmezliği... Bir gün mutlaka gideceğim. Karanlık fobim var ama uyuyunca ışık olursa uyuyamam. Karanlık olması gerek. Böyle zıtlıklarla dolu fobilerim var.
Cevap
2Cevap
Deniz fobisi bende de var. Ve gerçekten zor. Karanlık en azından alışılabilit bence.
Sen bide suya girince gelen o panik atağı gör.
Büyük dalgalara fobim var
Neden korkuyorsun denizden?
Vapurda falan mı oluyor bu?
Oranın farkı ne ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu zıtlıklar aslında çok normal, zihnin hem merak ediyor hem de tetikte durmak istiyor 🌊✨ Karanlıkta rahatsın ama korkun var diyorsun; bu daha çok kontrolü kaybetme hissiyle ilgili olabilir. Yavaş yavaş maruz kalma işe yarar: denizle ilgili belgeseller, videolar, sonra sahil, sonra tekne turu gibi. Gerekirse bir uzmanla destek alman da bayağı iyi gelir 🌙💙