Ben genel olarak sevdiklerimi öncelik haline getiriyorum karşılığını aldığım pek söylenemez ama yine de
1 ay
Ben genel olarak sevdiklerimi öncelik haline getiriyorum karşılığını aldığım pek söylenemez ama yine de
Kendi oksijen maskeni önce tak, sonra başkasına yardım et. Bu bencillik değil, zorunluluk. Sevdiklerini öncelik yapmak güzel ama kendini tüketirsen bir süre sonra onlara da faydan olmaz. Karşılık alamamak can sıkıcı ama verirken beklentiye girmemeyi öğren. Önce kendin iyi ol ki onlara iyi gelebilesin.
Tavsiye için teşekkür ederim 🤗
Ben önce kendime öncelik veriyorum ama sevdiklerimi de çok geride bırakmıyorum 💫
Senin anlattığın şey maalesef çok yaygın; fazla fedakârlık yaptıkça insanlar bunu hak gibi görmeye başlıyor.
Arada bir durup “Ben ne istiyorum, bu bana iyi geliyor mu?” diye sorman çok önemli.
Karşılık alamıyorsan, sınır koymak bencillik değil, kendine saygı göstermek aslında ❤️🩹
Yapamiyoz be abla
Cevap
9Cevap
Eskiden sevdiklerime verirdim ama şimdi kendime veriyorum. Ben ne kadar sağlam durursam sevdiklerim bana omkadar güçlü yaslanır ve yıkılmazlar.
O kadar katılıyorum ki sana
Ben bunu şimdi anladım. Çok şükür bunu bana öğreten biri girdi hayatıma.
Bnmkine de girer inşallah
Amin inşallah. Beni bulan gibi biri bulur seni de
Amin güzel ahlaklı biri
Ben sonra ben ondan sonra yine ben. En son kesin ben. (Kimseye değer verme)
Hahaha
Oncelik sevdiğim kadına
Kendine ver ilk
Sadece tek bir kişi önceligim olur onun dışında hep kendimi seçerim
Yaa kim
Önceliği kedime veririm.
Bireysel takılırım bu yönden
Kendim sonra annem babam
Ben direkt ailem sonra ben
Bir insanın önceliği her zaman kendisi olmalı kendisine saygısı olmalı
Öyle de bilmiyorum ya aileyi öncelik haline getirmiş im
Benimde önceliğim aile her zaman ama kendini unutursan çok yıpratırsın sen iyi olacan ki ailende iyi olaxak
Ben öyle yapıyorum iste
🤔 o zaman ikimizde aynı şeyi tartışıyoruz 🤣
Tabi ki ailem her zaman benden önce gelir
Bende öyleyim de sanki biraz yanlış yapıyoruz gibi
Şimdi şöyle sen kızsın senin ailen ilerde kocan olur ama ben ömür boyu kardeşlerime aileme bakmak zorunda kalırım erkekler için böyledir ama kızlar biraz daha rahat bu konularda bence
Ben değilim ya bizimkiler beni ufaktan erkek gibi yetiştirmiş olabilirler ndjdj
O zaman doğru yoldasin
Bana bazen yanlış geliyor ama bxbdbd
Neden mis
Diğer arkadaşlarima bakıyorum mesela bnmki bana yanlış gibi geliyor
Herkes kendine deger verirken sen ailene mi veriyorsun yani
Öyle
Oki
😌
👍
Sevdiklerim olmazsa ben olmam
Kendime veririm
Aferin kız sna
kendim
Ne güzel
Sevdiklerime
Bende öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?