Ben hep başkalarını öncelik aldım ve bunun da hep faydasını gördüm sonuçlardan bağımsız…
Dipnot: Faydadan kastım vefa veya menfaat değil

Yoksa canım “Kendim” mi diyeceksiniz 😂
Espiri ve Ciddi Cevaplar hepsi gelsinn
Ben hep başkalarını öncelik aldım ve bunun da hep faydasını gördüm sonuçlardan bağımsız…
Dipnot: Faydadan kastım vefa veya menfaat değil

Yoksa canım “Kendim” mi diyeceksiniz 😂
Espiri ve Ciddi Cevaplar hepsi gelsinn
Bende eskiden hep başkalarını öncelik alırdım. Aman o kırılmasın, aman bunun istediği gibi olsun. Sonradan da ağzımın payını aldım. Ben kendi isteklerimi başkalarına göre değiştirirken herkesin yardımına koştururken onların gözünde hiç bir değerim yokmuş bunu anladım. Bu yüzden sadece sevgili kendim ve keyfimin kahyası :)
Benim ki biraz alfa tarzı… ama kimse üzülmesin değilde… benim yanımda kimse üzülmez 😎 gibi
Ben de hep başkalarını öne alırdım da bana pek bir faydası dokunmadı ya muhtemelen iyilik ettiklerim, değer verdiklerim nankördü :D Artık daima kendim önceliğim hiç kimseyi kolay kolay öncelik yapmam. Buna ailem de dahil kısmen
Fayda öyle fayda değil
Başkalarına öncelik gözüyle bakabilmek için var olmalıyız. Önce kendim sonra başkaları ön plana çıkar. Eş ise kendimize olan öncelikten daha önce gelir çünkü onun varlığı dahi bizim önceliğimiz gibi hissettirir.
Hala işlemler gereği önceliği başkası için yaparım. Fakat artık oncelik olarak sadece ailemdir. Yaş ilerleyince insanın tek mutlulugu ailesi oluyor. Diğer türlü kimsenin bi önemi yok
Cevap
10Cevap
ben ve sevdiklerim.
Kendim elbette. Ama insancıl duygum da güçlüdür. Karşımdakinide düşünürüm.
Her zaman ben değil, önce ben derim genellikle. Ben iyi olursam etrafıma da bu olumlu yansır.
Asla kendim olmadım olamam da sanırım neden bu kadar iyi insan olabilmek için çabalıyorsak kendimizi unutuyoruz bazen 💁♀️
Eskiden hep başkalarına öncelik verirdim. Bir faydasını göremedim. Artık öncelik kendime
Bu hayatta önceliğim hep ailem oldu hala da öyle. Bazen seçim şansın olmuyor
önceliğim kendim ama vicdan əzabı da çekiyorum bu yüzden
Her zaman ailem oldu. Başlarına da elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım...
Başkalarına*
Ben her zaman önceliği kendime veririm. Böylece başkalarına da faydalı olabilirim.
Canım kendim 😹.
Ailem oldu. Aile için çoğu zaman kendimi geri plana atıyorum
Kendim başkalarını sevmek gereğinden fazla ise mantıksız

evet buyur gel
Her zaman kendim
Hep başkaları olmuştur insanları mutlu etmeyi seviyorum seviyordum
kendim sevdiklerim hep aynı oranda
Artık kendim en azından öyle olması için deniyorum
Sadece kardeşlerim ve kendim
Önce can sonra canan
Baskalri kendimi hep arka plana atiyom
Artık önceliğim kendim
Her zaman önce kendim
En doğrusu olarak kendim tabiki
Hep başkalarına öncelik verdim
Başkaları
ailem
Kendim
ailem
Her zaman kendim
Ailem ve 2 oğlum
Tabikide başkaları
Kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?