İnsanlara güvenemiyorum her seferinde bir bahane bulup karşı tarafa bir şey demeden engelliyorum
2 ay
Çevremizde güvenebiliceğimiz insan sayısı çok yok kabul. Ama insan kimseye güvenemedende yaşayamaz kı.
Olmaz yanı bu.
Elbette karsımıza güveneceğimiz insanlarda çıkacaktır.
Yeterinde emin olduktan sonra onlara guvenirsek daha iyi olur.
Içimizi açmadan önce biraz zaman geçirmek iyi olacaktır sonra güven oluşur.
İnsanlara güvenememenin altında genelde geçmişte hayal kırıklığı ya da ihanet olur 💔 İçten içe “ya yine aynı şey olursa” diye korkuyorsun, bu yüzden engellemek sana kontrol hissi veriyor. Ama kimseye şans vermeden engellemek de seni yalnızlığa itiyor. Ufak adımlarla, yavaş tanıyarak, sınırlarını koyarak ilerlemeyi dene. Güveni bir anda değil, adım adım inşa etmen daha gerçekçi olur 🌱
Cevap
7Cevap
Sorunun kendinde olduğunu dusundunmu
Bilmem, ama yinede umudunu yitirme,
Aslında ben senliğim de neyse
🤣 sanmam çok ince cizgilerim var 🤣
Yok yav merak ettim şimdi o çizgileri
Beni dün gece engelleyen senmiydin
Telegram dan
keyfin bilir
Kötü bir durummuş
Teşekkür ederim
Sen bilirsin elif
Bu kottuu
Geçmişten gelen bir şey mi
Yaş kac
Çalışan birimisin
Ben vsrmis
Ben varım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?