İnsan, hak etmediğini aldığında şanslı olduğunu sanır. Oysa sadece gecikmiş bir hesap mı yaratır?

İnsan, hak etmediğini aldığında şanslı olduğunu sanır. Oysa sadece gecikmiş bir hesap mı yaratır?
Güncellemeler
1 ay
Başkasının kul hakkına girdiyse sizce şanslı mıdır?
Güncellemeler
1 ay
Bu arada sözü Foon Kriminal YouTube kanalından aldım Çengelköyün Sahipsiz Kalan Görkemli Evi / Karanlık Hikayeler başlıklı video izlemek isteyenler için spoiler vermeyim
İnsan, hak etmediğini aldığında şanslı olduğunu sanır. Oysa sadece gecikmiş bir hesap mı yaratır?
Cevapla