Bazı insanların gerçekten şansı olmuyor mu gercekten?

Etrafımda insanlara bakıyorum hayata zaten iki üç sıfır başlıyorlar zaten ve hayat onlara istemedikleri kadar fırsat sunuyor ve karşılarına iyi insanlar çıkıyor... bir de kendi hayatımı düşünüyorum da nerde üç kağıtçı işe yaramaz zorba tip var mıknatıs gibi dibinde biter... önüne engeller koyar sabrımı sinar...

Bazı insanların gerçekten şansı olmuyor mu gercekten?
Cevapla