Bazen nasibin zorlayınca geldiğini düşünüyorum çünkü kimsenin önüne düşmüyor biseyler, sizce de öylemi?

Bazen nasibin zorlayınca geldiğini düşünüyorum, çünkü kimsenin önüne düşmüyor bişeyler, sizce de öyle mi?
Bazen nasibin zorlayınca geldiğini düşünüyorum çünkü kimsenin önüne düşmüyor biseyler, sizce de öylemi?
Cevapla