Bazen çok şanssız olduğunu düşünenler var mı?

Soruyorum sizlere;

Şanssız olduğumuzu düşündüğümüz için mi şanssızız? yoksa şanssız olduğumuz için mi şanssız olduğumuzu düşünürüz ?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen çok şanssız olduğunu düşünenler var mı?
Cevapla