Hicbir seye karsi duygum yok, icimde bosluk var gibi hissetmek depresyon mu yoksa baska bir psikolojik durum mu?

Arkadaşlığım bitti üzülmüyorum. Eski sevgilim yazdı bomboş bakıp istemedim. Akrabamız olmuş üzülmedim. Babamın doğum günü yaklaşıyor umurumda değil. Cidden durum bu ilgilenmiyorum. Birisi ilişkisini bir şeyini anlatınca bomboş bakıyorum. Geçen hayvan araba ezmiş yolda gördüm bomboş baktım. Dizi vb. izleyince ağlıyorum. ya da müzik dinleyince. Ama bu yanım da var ve düşünüyorum. Dediklerimde ciddiyim cidden içimde boşluk var. Psikolojik tedavi alsam psikoloğa gitsem ne teşhis verir ciddi bir durum ve ilaç almam gerekir mi?
Hicbir seye karsi duygum yok, icimde bosluk var gibi hissetmek depresyon mu yoksa baska bir psikolojik durum mu?
Cevapla