Kafede tek başına takılmak güçsüzlük mü yoksa özgüven göstergesi mi?

Yani şu an tek başıma kafede kahve içiyorum, özgüvenim gelişsin cart curt diye aklıma takıldı, dışarıdan nasıl görünüyorum sizce

Kafede tek başına takılmak güçsüzlük mü yoksa özgüven göstergesi mi?
Cevapla