Yani şu an tek başıma kafede kahve içiyorum, özgüvenim gelişsin cart curt diye aklıma takıldı, dışarıdan nasıl görünüyorum sizce
2 ay
Yani şu an tek başıma kafede kahve içiyorum, özgüvenim gelişsin cart curt diye aklıma takıldı, dışarıdan nasıl görünüyorum sizce
Tek oturmak öylece özgüven geliştirmez. Bu daha çok , yalnızken nasıl hissettiğinle orantılıdır. İyi hissettiğin sürece özgüven gelişir. Kötü hissettiğin sürece bir şeyler yanlıştır. Gerçekten bunla sorunun yoksa da dışarıdan nasıl göründüğünü önemsememelisin.
Tek başına kafede oturmak kesinlikle özgüven göstergesi, güçsüzlük değil ☕✨
Kendi kendine yetebildiğini, yalnızlıktan kaçmadığını gösteriyor. Dışarıdan çoğu kişi seni rahat, kendinden emin, kafası dolu biri gibi görür. İnsanlar zaten kendi hayatına odaklı, kimse “aa tek başına oturuyor” diye düşünmüyor bile, rahat ol 😌💬
Cevap
1Cevap
Cüzdanın ve telefonun masa üzerinde ise ezik gibi görünüyor olduğundan emin olabilirsin.
Cüzdan cebimde telefon elimde usta
Şimdi nasıl
Hmm, içecek olarak veya yiyecek olarak ne söyledin veya masa da şu an?
şu an 1 adet orta boy mocha ile ilerliyorum hocam
Ezik olmadığın yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı, şu an için etraftaki insanların sana bakış açısı yanlız ve çekici gibi bir düzlemde olabilir.
Vakit ayırdığın için eyw
Rica ederim.
Kendısıyle zaman gecıremeyen ınsan baskalarıyla da gecıremez bu benım fıkrım.
Bence de ama dışarıdan nasıl gozuktugumu merak ettim
Dısarıda yanında sureklı bırılerının olmasına alısmıs bagımlı ınsanlarda var bu sekılde dusunenlerde. O yuzden bunu dusunmeye gerek yok bence.
Fikirlerin çok değerli geliyor olgunluk seviyene hayran kaldım teşekkürler
Rica ederim
Görmem lazım bazıları ezik bazıları özgüvenli görünüyor
Valla oturuyom öyle elimde telefon arada bi sağa sola bakıyorum
Normal insan benim umrumda olmazdı
Normalden başka bişey yok mu söylenecek
Düz erkek
Düz erkek iyi bir şey mi
İyidir arayıp bulamayan var
Yani dışardan bakılınca iyi mi kötü mü izlem veriyorum
İyi bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?