Tek başına cafeye bir şeyler içmeye gitmek özgüvensizlik ve yalnızlık mı?

Dün iş çıkışı tek başıma Starbucks’a gittim. İşyerimin hemen yakınında caddedeydi çünkü. Resim paylaştım, işyerindeki kızda bunu gördü kiminle gittin falan filan. Tek gittim diyince sanki çok büyük bir olaymış gibi şaşırdı, anlam veremedim. Özgüvensizlik iması yaptı, ben asla tek gidemem, çevremde çok arkadaşım var falan filan. Sizce bu anormal bir şey mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben de tek başıma takılmayı tercih etmem fakat bazen insan kafasını dinlemek istiyor dedim
Tek başına cafeye bir şeyler içmeye gitmek özgüvensizlik ve yalnızlık mı?
Cevapla