Sizce bu özgüven eksikliği mi yoksa içe kapanıklık mı?

Ben arkadaş ilişkisinden yüzüm gülmedi artık o kadar soğudum ki yalnız kalmayı tercih ettim ve bu durumdan memnunum. Dışarda arkadaş grublarını görünce az da olsa imreniyorum sonra kendi kendime böyle daha rahat diyorum sizce bu özgüven eksikliğim yoksa içe kapanıklıkmı

Güncellemeler
+1 yıl
Devrik cümleler yazmışım kusura bakmayın
Sizce bu özgüven eksikliği mi yoksa içe kapanıklık mı?
Cevapla