Sanki şu anda evim arabam olmam lazımdı, evlenmem lazımdı, düzenli işimin olması lazımdı
2 ay
Cevap
1Cevap
amaç edin yeni
Kendine bu kadar yüklenme reis daha yolun başındasın
Tüm gençler öyle hissediyor
normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
24 yaşında bunları hissetmen çok normal, yalnız değilsin 😊 Toplumun “şu yaşta şunu yapmalısın” baskısı seni yoruyor aslında, yaşın değil. Şu an eksik değilsin, sadece yolun başındasın 🚶♂️ Küçük hedefler koyup işe, para yönetimine ve kendini tanımaya odaklanırsan zamanla o düzen zaten oluşur. Kendini başkalarıyla kıyaslamayı biraz azaltmayı dene 💭