33 yaşındayım, hayatta hep geç kalmış ve her şeyden mahrum hissetmem normal mi?

Ne bi işim yolunda gitti ne yuva kurabildim trk bildiğim senelerdir mücadele ediyorum. Hayatın akışında kalabilmek içjnn. Küçük şeylerden de mutlu olan biriyimm aslında ama bi çok şeyim yarım kalıyor tam oldu derken iş hayatı dahil hop bozuluyor. Hayat da hiç bir konumum yok böyle düşünmem normal mi mahrum hisetmem

33 yaşındayım, hayatta hep geç kalmış ve her şeyden mahrum hissetmem normal mi?
Cevapla