Telefona ve ilgi çekici içeriklere bağımlı asosyal bir öğretmen bu leş hayattan nasıl çıkar?

İlgi çekici şeylerden dolayı sürekli telefonda takılıyorum. Bu arada asosyal bir öğretmenim. Takıldığım hiç kimse yok evden okula, okuldan eve. Ne spor ne kitap ne film, müzik, sinema veya dışarı çıkmak. Ot gibi yaşıyorum. Şu hayatta bir iki yakın arkadaşım var, onlarla da aram pek iyi değil. Son derece toksik bir arkadaşlığımız var ve tahmin edersiniz ki uyumsuz olan benim. Huysuzlanıyorum, mızmızlanıyorum, onların tersine gidiyorum genelde, e böyle olunca en az birkaç kez küstük barıştık. Telefondaki sanal dünya haricinde ilgimi çeken pek bir şey yok. O videolardaki belleri çıtırdayan kızları görüp gerçekte bir kızla iki lafın belini bile kıramamak beni daha da yalnızlığa gömüyor. İşte yarın veli toplantısı var ve ben velilere ne diyeceğimi hiç bilmiyorum çünkü kendimi ifade bile edemiyorum. Hafızamı sağlam tutmak için vitaminler ve öbür nedenlerden dolayı psikiyatrik ama ağır olmayan ilaçlar alıyorum. Yani deyim yerindeyse yaşayan ölü gibiyim ama sadece ayığım. Elbette dalgın veya kafası dumanlı biri değilim ama pek sağlıklı düşünebildiğim de söylenemez. Ben nasıl çıkacağım bu leş halden? Bakın, içkim sigaram kumarım oyun ayağım bile yok onu da söyleyeyim. Fakat kendime hiç bakmıyorum. 2 ay boyunca duş almamıştım, daha geçen aldım. Bu “ilgi çekici” içeriklere, videolara bağlandım gitti. Kopamıyorum artık. Ne halt edeceğimi şaşırdım iyice. Özgüvensiz, korkak, utangaç, mıymıy bir şeyim. Ağzım var dilim yok. Okuldaki kadın öğretmenlere istek atıp duruyorum. Birisi ısrarla beklemeye alıyor falan bombok işler. Adım sapığa çıkmasa iyi okulda. Ruh gibi gidip ruh gibi geliyorum. Bir çıkar yol gösterin lütfen!
Telefona ve ilgi çekici içeriklere bağımlı asosyal bir öğretmen bu leş hayattan nasıl çıkar?
Cevapla