24 yaşındayım. 2 aydır evdeyim. Mutlu değilim. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Ne okumak ne çalışmak. Tükenmişlik var. Nasıl toparlarım
2 ay
24 yaşındayım. 2 aydır evdeyim. Mutlu değilim. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Ne okumak ne çalışmak. Tükenmişlik var. Nasıl toparlarım
Neler yaşadın da içinde bu duygular birikti bilmiyorum ama daha gençsin şimdiden tüketme duygularını.. Ama cogumuzda var bu durum biraz yılların birikimi , biraz maneviyatsizlik yalnız değilsin.. Fazla naif bakma hayata realist bak o zaman azalır belki.. Ne kadar duygusallık o kadar hayal kırıklığı çünkü... ve o kadar hissizleşme..
Şunu söyleyeyim 1 yıldır bende aynıydım ilk başta namaz kılmaya başladım ama ilk 3 ay hiç kılmak istemiyorum çünkü yine mutluluğuma çare olmadı ama kılmaya devam ettikçe hayatımdaki bütün eksiler düzelip artıya döndü kendimi mutlu hissetmeye başladım daha sonra kendime bakım yapmaya başladım sürekli üstüne koya koya devam ettim ve şu an mutluyum unutma en dipteykende kendini yine kurtaracak olan sensin
Tesekkur ederim tavsiyen icin
Rica ederim bu zorlu sürecinde faydam dokunduysa ne mutlu bana
Bu yaşlarda o tarz duygusal dalgalanmalar olabilir. Sakin ol ve geçmesini bekle. Çünkü geçecektir. Sık oluyorsa bu durumda bir dahiliye uzmanına görünüp kanda vitamin ve mineral değerlerine baktirip genel bir muayene olmakta fayda var.
Psikiyatri ye görün derim bide içindeki negatif düşünceleri at her şey iyi olacak de güzel şeyler düşün her şey geçici bak aldığın nefes bile geçti önünde karanlık bir yol yok kendini sev değer ver beslenmene dikkat et uykunu düzenle zararlı alışkanlıkların varsa uzak durmaya çalış bol gerektiği kadar su iç
Şu an hissettiğin şey, yaşına göre “abartı” değil, bayağı gerçek bir tükenmişlik olabilir 😔 Bu durumda kendini zorlayıp “hemen toparlanmalıyım” baskısı kurma, iyice dibe itiyor.
Küçükten başla: her gün düzenli uyku, kısa yürüyüş, duş, biraz temiz hava 🚶♀️ Bir de kendine “şu an neye tahammülüm var?” diye sor; 10 dakikalık okuma bile olur.
Eğer bu isteksizlik, keyifsizlik ve boşluk hissi haftalardır sürüyorsa bir uzmanla yüz yüze konuşmak sana çok iyi gelebilir 🧠💕
Cevap
32Cevap
Kendine biraz alan açıp dinlenlemek, seni huzursuzluğa sevk eden şeylerden uzaklaşmaya çalışmak, biraz da hayatın pozitif taraflarına bakmak iyi gelebilir. 🌱
Önce kafayı topla okuyor musun bilmiyorum ama iş bulabilirsin hem kafan dağılır hem harçlığını çıkarır hem de bir ortamın olur birilerini tanırsın belki bir bakmışsın hayatın değişmiş
Araban varsa sahilde turla arada arabayı bırak öyle turla kulaklık ile yavaş yavaş alıştır kendini
Ev müsait herzaman o konuda sıkıntı yok zaten

Akp yüzünden
Yaslarımız aynı sorunumuz aynı Allah yardımcımız olsun kpssye hazırlanıyorum güya diye kimse evden çıkmayışıma ses etmiyor ama 6 ay oldu insan ekmek bile mi almaz yürümeyi unuttum resmen ve asla çıkmak içimden gelmiyor
Allah korusun kendine bir şey yapma inşallah geçer geçmiyorsa bile hemen sosyaliteni koru gelişimine önem ver motivasyonunu düşürme.
Salmışsın kendini yeterince dinlen iyice sonra harekete geç.
Yeni ortamlara gir. Olduğun ortamdan uzaklaş nefes alacak bir yer bul tatile cık
Bak şimdi sürünmek istemiyorsan benim gibi elinden geleni yap 😂
Evde oldukça tükenirsin dışarıya çık biraz arkadaşlarla otur düzelir
Bende öyleyim çalışıyorum ama sadece ilişkilerimde çok tükendim kimseyle tanışmak görüşmek istemiyorum
10 yılı aşkın süredir bu haldeyim geçmedi geçmiyor
İlk başta kendini bı topla kafanı bı topla 2-3 günlüğüne bı yere git değişiklik olsun hava değişimi iyi gelir sonrasında zaten bakarsın ne yapicagina
Toparlanmaz ben o yaşta tükendim hala tükendim yaşlandım hala düzelmedi
1 Mayısta kınam var gel eğlenelim mentali toplarsın :D
cok erken. kalk ayaga cik disari mezarlik. huzur evi cocuk esirgeme hastane falan gez. düzeliceksin
24 yaşındayım 2 yıldır evdeyim bende hayata karşı umudum kalmadığı için neredeyse 1,5 yıldır evden sadece çöp atmak için çıkıyorum
Evlendigin icin mi mutsuzsun?
Evli değilim
aile evinde olduğum için mutsuzum
Yanlis okumusum, neden mutsuzsun
aile evinde olduğum için mutsuzum
yazdım zaten bunu
Aslında çalışmadığın için mutsuzsun
@Su_perisiii00 aynen
Ben yıllardır böyleyim, bu süreci kabullenmek gerekiyor..
Neden peki erken degil mi evliliktemi sorunlarin var yoksa genel mi
bir işe girebilir ya da farklı etkinlikler yapabilir
Neden arkadaş çevren yokmu
Var, onunla ne alakasi var?
Benim kadar kendini tükenmiş hissedenezssin
Bişiler yap, küçük şeylerden başla
ona iyi gelecek biri lazım
Evden çıkarak hobi edin
Yaz geldi gezi planları yap
Destek alman gerekli bir süre
Sezen aksu - tukenecegiz dinle
Bunu kendin istemen lazim once
Gel toplayalım kafa dağıtmaya çalışarak 🤔
Aynı yerdeysek arada geziye çıkalım
Eee beybi
Normal ya bu durumdan çıkmaya çalış
neden evdesin?
2 aydir evdeyim isten atildim
yaş kaç? bekarmısın?
24 ve evet bekarim
bende bekarım
hangi şehir?
Beter ol
Ya yuru git
Kanka beter ol
Ya sg
😂😂😂
25 yaşından yazıyorum bu durum devam edecek
Modumu dusurdun
Bol bol dua et
Mutlaka psikologa gitmelisiniz
Huzursuzluk var mı ?
geçmiş olsun bende de var
Bende de var çözümü varsa bende bileyim
Geçici bu his bunu bil yeter
Tatile çık.
Kitaplar oku
kendine odaklan mekan değiştir
Mutlu değilsen yaşamını degiştir
Bende öyle
E ben ölümm😅
Psikiyatri desteği al
En dibe batmadan zirveyi goremezsin
Adım at
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?