Çok mu kıskancım, yoksa bu kadar abartılı kıskançlık normal mi?

Üstüne gölge olan ağacı bile kesesim geliyor
Çok mu kıskancım, yoksa bu kadar abartılı kıskançlık normal mi?
Cevapla