Kişilik & Karakter 2 ay Birini stalklasanız en çok hangi detaya takılırdınız? eelliffseelll Takip Et Xper 5 Yaş: 19 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Detaycıyız Güncellemeler2 ay Aa cinsellik ne alaka KS ya Birini stalklasanız en çok hangi detaya takılırdınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 2 ay Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. stalklamam kimseyi 0 0 Yorumla
Breaksoon Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% 2 ay 1. Geçmiş ilişkisine takıklık seviyesi (kimsenin takıntısıyla uğraşîlmaz)2. Boy ve fizik3. Yaşam tarzı 1 0 Yorumla
îzahtanVâreste Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% 2 ay Kişilik & Karakter konusunda 787 cevap paylaştı. Cinsellikte çok takılıyormu , müzik zevki nedir , karşıcinsiyle fazla samımı mı , kımlerle takıplesıyor buna bakarım. 0 0 Yorumla
u вshєldσn Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 2 ay Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. Daha çok yaşam tarzına görüşlerine neler paylaştığına 0 0 Yorumla
Cebeufuk Takip Et Master Yaş: 36 , eic 93% 2 ay Kişilik & Karakter konusunda 565 cevap paylaştı. Ben sanırım fiziğe 1 0 Yorumla
Ne-Yok Takip Et Xper 4 Yaş: 30 2 ay Bıyıkları sakalları var mı diye fotoğrafı yaklaştırırdım. 0 0 Yorumla
crazyboy455 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 2 ay Çok açıkmı ona bakarım 0 2 Yorumla eelliffseelll 2 ay Açıksa ne düşünürdün Yorumla crazyboy455 2 ay Teşhir derecesinde ise gözü cinsellikte diye düşünürüm Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% 2 ay Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Stalklasam her detaya takılırım 0 0 Yorumla
Asilade Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% 2 ay Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Detaya takılmam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
stalklamam kimseyi
1. Geçmiş ilişkisine takıklık seviyesi (kimsenin takıntısıyla uğraşîlmaz)
2. Boy ve fizik
3. Yaşam tarzı
Cinsellikte çok takılıyormu , müzik zevki nedir , karşıcinsiyle fazla samımı mı , kımlerle takıplesıyor buna bakarım.
Daha çok yaşam tarzına görüşlerine neler paylaştığına
Ben sanırım fiziğe
Bıyıkları sakalları var mı diye fotoğrafı yaklaştırırdım.
Çok açıkmı ona bakarım
Açıksa ne düşünürdün
Teşhir derecesinde ise gözü cinsellikte diye düşünürüm
Hiç kimseye stalklamıyorum
Stalklasam her detaya takılırım
Detaya takılmam
Konum
Kimle takıldığına
Kimseyi stalklamam
Kim tedayci değil ki