Radarınıza takılan birini stalklarken en çok neye dikkat edersiniz? Dedesinin ninesinin adına varana kadar her şeyini stalklayan; Ben 💁♀️o kadar kadın takip edilir mi insafsıııız 😒
Hoşunuza giden birini stalklarken en çok neye dikkat edersiniz?
Öncelikle insan olup olmadığına bakarim. Neden diye soracak olursanız oldu konuşmaya başladım bir anda bana kaba davranislarda bulunabilir ve beni kırabilir. O yüzden öncelikle nasıl bir insan olduğuna bakarım. Sonra ailesini tanımaya çalışırım. Ailesine bağlı olup olmadığını ve ailesine saygı duyup duymadığını anlamaya çalışırım. Etrafındaki insanlara karşı gösterdiği tavırlara bakarım. Böyle kardeşim yaklaşıyorsa anında heryerden silerim. Böyle yardım severse, arkadaşlarına bile güzelce yaklaşıyorsa o zaman stalka devam. 😅😊
En çok dikkat ettiğim şey şu adam geri kafalı mı değil mi hani işte saçma sapan şeylere takılıyor mu takılmıyor mu ileri görüşlü mi zeki mi değil mi en çok buna dikkat ediyorum sağlık konusuna gelince de zaten bayadır yapmıyorum yaklaşık bir yıl oldu
Hoşlandığım insanın genel olarak hatta özel olarak her şeyini bilirim Paylaşımlarına kimleri takip ettiğine konuşmalarına bakarım Ve bolca soru sorarım isyan ettiririm..
Hoşuma giden demeyelimde önemsediğim birinin hayata karşı olan fikir ve düşünceleri benim daha çok dikkatimi çeker. Nelerden hoşlandığı neleri sevmediğini bilmem gerek. Hatta eve kaçta girip kaçta çıktığını falan mutlaka bir şekilde öğrenirim. Birini tanımak istiyorsam bütün sosyal medya hesaplarını eleğimden geçiririm.
Her harfine tek tek dikkat ederim 😄 Birkaç cümlesi bile onunla ilgili fikir sahibi olmama yeter. Mutlaka ona dair çıkarımlar yaparım ki bunlar da hep doğru çıkar. Böyle de tuhaf bir özelliğim vardır.
Takip ettiklerine, yorumlara, paylaştıklarına, yorumlarına gelen cevapları cevaplama şekline bakarım. Bir süre sonra sohbet açarım. Eğer beni başkaları için sürekli bekletirse artık hoşuma gitmez. Sürekli geç cevap verirse yine hoşuma gitmez.
Yani benim ona verdiğim ilginin aynısı bana gelmezse hoşlanmam :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Stalk yapmak bir yetenek ister :) Ben stalk yaparken, bana yalan söylemiş mi söylememiş mi buna bakarım, karşı cinsle iletişimi nasıl ona bakarım, eğer karakterini tam bilmiyorsam paylaştıkları üzerinden karakter analizi yaparım. Elimde yeterince delil varsa anne, baba, kardeş kim varsa da stalklarım sanırım 😅
Genellikle takip ettiği dişi mahlukların soyadlarına bakıyorum, kendi soyadıyla ve annesinin evlenmeden önceki soyadıyla uyuşuyorsa problem yok ama farklıysa dıtdırıdırıdırıdırıt kdkdkdkdk
Takip ettiği kişi profillerine ve paylaşımlarının kalitesine. Devamlı kendi resmi olmayacak. Gerçekten güzel olan anıları paylaşacak ve çok takip ettiği karşı cins olmayacak.
Öyle tek bir şeye bakmam, genel bir göz gezdiririm zaten o kişinin karakterini deşifre eden kilit kelimeler vardır kullandığı. Onları görünce tutumumu da İnan göre değiştiririm. Ama ilgimi çeken ya da hoşlandığım biri olmadı. Arada 'sen kimsin yahu?' dediklerim oldu sadece nereden çıktın der gibi ☾