Hoşlandığınız kişiyi stalklarken en çok neye dikkat ediyorsunuz? Valla ben birini beğenirsem eğer ebesinin kızlık soy adına kadar bulurum :D benden kaçmaz. :)
Hoşlandığınız kişiyi stalklarken en çok neye dikkat ediyorsunuz?
Düzenli olarak herşeyi beğenen kimler var, kendinin herseyini beğendiği kimler var. Normalde hiç oturup karıştırmam ama bir şüphe duyarsam ki zamanında olmuştu :) benden önceki sevgililerini bile kimle nerde ne şekilde aldattı bulmuştum. Hatta beni aldattığı kız korkudan beni heryerden engelleyince kızın babasına ulaşıp rezil etme işini onunla halletmiştim.
Çileden çıkınca olabiliyor böyle şeyler:) Şimdi evliyim ve bir defa bile eşimin telefonunu ya da sosyal medya hesaplarını karıştırmadım. Herkese hakettiği muamele.
İlk defa böyle bir şey yaptım. Çocuktan bir anda acayip etkilenmeye başladım. Onunla ilgili bilgiler edinirken Babasının, annesinin amcasının tc kimlik nolarına kadar ulaştım. Çocuğun cep teli falan artık hepsi bende mevcut. Ama sorsan iletişim kurabiliyor konuşuyor musun diye hayır hayır hayırrrr :D
@VoynukReis Yahu ararken onlarda denk geldi benim istediğim onlar değildi zaten :) En önemli kısmı nasıl tanışacağım zaten. Öyle bir şey olmalıki tesadüf gibi olmalı..
Ben yapamıyorum yaa hiç bişey öğrenemiyorum galiba ne kadar hoşlanırsam hoşlanayım senin kadar önemsemiyorum minnak buda gelir buda geçer mi diyorum nedir daha hoşlandığım kızların adını soyadını konuşmadan öğrendiğim olmadı 😂😂😂 bana ders versene bende öğreneyim herşeyini 😂😂😂
detaylarına kadar inerim. böyle yaparak bir keresinde bir çocuktan şüphelendim. sonra çocukla otobüste karşılaştım. konuşurken whatsappini kestim ve sevdiğim kızın ad soyadı yazıyordu konuşma da. bana estiler. dedim böyle işin... sonra çocuğun yanında kalktım ayaga gözlerinin içine bakarak o kızı üzersen karşında beni bulursun adam ol dedim. indim otobüsten olay çıkmasın diye. sonra kızla konuştum ve sonra konuşmaya devam ettik :D 3 sene devam etti, 8 gun önce de ayrıldı benden, stalklamaya devam, istemsizce, uzulurcesine ve caresizlikle...
Evet öncelikle istek yollamak için fake hesap açarım takip ederim hemen beğendiği gönderilere bakarım takip ettiği bayan gizli kullanıcalara da istek atarım güzel mi diye bakarken instagramn yaknlştrma özelliğini kullanrak bakarım daha sonra fake hesaptan mesaj atarak ağzını ararım öyle böyle elde ederimmm hihihhihihi
İnstagramda fotoyu büyütmek için dalgınlıkla çift tıklamışlığım oldu 🙈 O günden beri buna çok dikkat ediyorum 😂 Sorduğun farklı bir dikkat belki ama söylediğim de dikkat edilecek bir şey sonuçta 😃😃😃
Kimi beğenmiş Kimi takip etmiş Kime yorum yapmış Ne yorum yapmış Etiketli oldugu kişilerin karakteri Çok var lakin sosyal medya kullanmıyorum. Stalk yerine bizzat o kişiyi kendim öğrenmek bilmek istiyorum ☺ ☺ ☺
şu ana kadar babannesinin kızlık soyadına kadar stalkladığım kimse olmadı kısacası kimse için yormadım kendimi stalk yapcam diye bir gün gerçekten bunları yaparsam zaten bana geçmiş olsun fena tutulmuşumdur muhtemelen
Hadi bul hadi bulda göreyim. Bırak peşimi artık kız bıktım senden. Tamam anladım karizmayım yakışıklıyım seni anlıyorum ama hanginize yetişeyim banada hakverin. Bizde hep empati sorun olmuştur ya neyse idare edeceğiz artık
gerçek aşklar bu dunyada yasanamz bu yuzden birgun gerçek aşkınızı bulsanız bile bu size derın acılar cericektır çünku gerçek askınız buyuk olasıkla evlı ve cocugu olan dul bir bayan olucaktır. bundan daha kötü ne? olabilir. yasamda... bu yuzden evlılerın tamamı gerçe kaş kdeğildir formalıtedır.. ticarettır gerçek aşkta evlılık olamz ticaret olmaz. ruh eşinın sevgisi ve huzuru olur yanı gerçek aşk ölumsuzdur... bu dunyaya ait değildir. ..
Bikeresinde sevdigim kisiyi stalklarken yanlisikla ona sacma sapan emoji yollamistim mesaj yoluyla. Tabi gordu bunu ama cevap vermedi nedense. Cok utanmistim.:DDD
Resimlerin altındaki yorumlardan beğenenlere takip ettiği kişilere eğer şüpheli birini görürsem onuda takip ederim çok detaya girerim numarasının kime ait olduğunu vs. Herseyini buluruö
2 hafta önce hoşlandığım kızı stalklamıştım bana inat başka erkekle fotoğraf çekip koymuş ben de gittim ona inat başka kızı arabama aldım foto çektim koydum :D bir sinir oldu bir sinir oldu çok iyidi :D
Genelde stalk yaparken fotograf begenmelerine bakip stalkladigim kisinin hoslanma olasiligi olacak kizlari takip edip eski sevgililerinin stilini bulmak falan
Cakallik degil. Karda yuruyup izini belli etmeyenlerden olmadik. Biz biraz paldir kuldur vurultulu hareket ederiz. Varsin tum gozler ustumuzde olsun. Sadece sempatik bir yaklasimdi enimkisi. Yoksa kays'in bir erkek adi oldugunu biliriz. Bizimkisi sade muhabbet olsun. Icimizde zerre kotuluk yok elhamdulillah.
@werter4 hahaha ama benim bunu ne anlamda yazdigimida bilmeliydin.. yane gercek aski yasayan benim gözümde leyla degil o kolayi secti ama onun icin yane ask icin mecnun olan kays idi. Erkekde degilim meral etme.😂 anadan dogma kizim hajajjahha
stalk mi stalk ne atar ulan kozboyda? hoslandimi birinden öyle b0ktan işlerle ugrasmaz aramaz arastirmaz allem eder kullem eder koluna takar. Koz sipsevdi bir erkektir her an bir kadından hoslanabilir😎 gün gelir horoz onada gomer😅😅
Şuna cevap ver, mesela bir markette alışveriş yapan birini gördün ya da gittiğin bir yerde çalışan birini onların ismini bilmeden sosyal medyada bulabiliyo musun? ^^
sevdiğim çocugu araştırırken sevdiği kızı buldugum günden beri stalk'a bir gıcıgım var ama hala stalk yapıyorum :/
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Platonik seviyosam herşeyine bakarim ebesi onun yanimda hiç kalir 😂 ama sevgilimse zaten ona güvenim vardir ve cok nadir onun paylastigi fotolari kim beğenmis ya da o kimi begenmis ona bakarim
En İyi Cevaplar