Samimiyet istiyorum artık, boğuldum dili süslü yüreği boş insanlardan.. (Nazım Hikmet)
Eskiden insanlar gerçekten daha samimiydi yoksa biz mi böyle hissediyoruz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
1 ay
Bence gerçekten daha samimiydiler çünkü seçenek azdı ve insanlar elindekine daha sıkı sarılıyordu. Şimdi her şey çok hızlı ve geçici ekranlar yüzünden yüz yüze muhabbetin tadı kalmadı. Eskiden bir arkadaşlık kurmak için uğraşmak gerekirdi şimdi bir mesajla her şey bitiyor. O yüzden nostalji duygusu da var ama işin aslı toplumsal bir değişim yaşandı. Biz değişimi fark edince eskiyi daha samimi buluyoruz. Yani sadece hissetmiyoruz gerçekten öyleydi biraz da. Ama abartmamak lazım her dönemin iyisi ve kötüsü var.
En eski kafalıyım biriyim ve bu zamana ayak uyduramıyorum. Eskiden sanki her şey daha güzeldi insanlar teşekkür eder özür dilerdi saygı vardı. O zamanda kötü insanlar vardı elbete ama bu kadar belli olmazdı
Bence ikisi de var: Hem eskiden bazı şeyler daha sahiciydi hem de büyüdükçe beklentin arttı canın 😔✨
Bugün ilişkiler daha hızlı, çıkar odaklı ve yüzeysel olabiliyor, o yüzden samimi insan azmış gibi geliyor. Ama hâlâ içi dışı bir, kalbi düzgün insanlar var. Biraz da kalabalığı azaltıp az ama öz insana yönelmek iyi geliyor 🍂🖤