Eskiden insanlar gerçekten daha samimi ve komşuluk daha sıcak mıydı?

Pek hatirlamiyorum ama hatirladigim 2003 den sonrasi.. oldlar beni anlar, komusluk vardi aksam dizi izlerdik cay kek vs komusular gelirdi cat kapi, fesatlik yoktu cok yaris yoktu buraya tatile gidecez suraya gidecez abartili markalar yoktu.. disarda oyniyorduk özgürce.. diziler bile kaliteliydi…

cat kapi giddrdik onlar gelirdi simdikiler bende dahilim maalesef.. 3 gün önce haber vermelisin ki hazirliklar yapilsin.. eskiden sohbetler daha sariyordu

Eskiden insanlar gerçekten daha samimi ve komşuluk daha sıcak mıydı?
Cevapla