Nasıl yakistiriyorlar kendilerine acep
Soru haakkim bitmiste🫢🫢
Sorularda yorumlarda hakaret edenler egolarını tatmin ediyor olabilirler. Neyin kafasını yaşıyorlar bilemiyorum. Rleştiri olabilir. Hakaret asla kabul edilemez.
Kesinlikle, eleştiri yapabilirsin saygı çerçevesinde. Ama gelip saçma sapan yorumlarda da ne bilim.
Bence çoğu, içten içe kendini yetersiz hissediyor ve saldırarak güçlü göründüğünü sanıyor 😒 Ego, güç gösterisi, bazen de sıkılmışlık… Klavyenin arkasına saklanmak kolay geliyor. Komik olduklarının çoğu farkında bile değil; kısa süreli bir üstünlük hissi yetiyor onlara. Sen ciddiye alma, engelle geç, değmeyecek kadar boşlar 🚫💬
Çok güzel yorumladin
Cevap
6Cevap
şikayet et.
Kendi çaplarında eğleniyorlar
Çok gülüyorlar mıdır acaba😂
Muhtemelen 😂
😂😂😂
neden hakaret ediyorlar ki anlamadım
Pek sağlıklı değiller herhalde gelip hakaret ediyorlar.
ya elde edemediği bie şey var
ya hazmedemediği
demekki dogru yoldasın
Teşekkürler efenim
rica ederim..
Klavye şeyleri
Bazıları hak ediyor
Olabilir
yoo ne alakası var zevk meselesi sende yap
Böyle birşeyden zevk alacak biri degilim
Aptal onlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?