Bir insan hem feminist olup hem de kızları aptal bulur mu?

Feministim ama aynı zamanda kadınların aşırı aptal olduğunu düşünüyorum ve bu sebepten sevmiyorum ama aslında sevmemem bile iyilikleri için, seçimleri aptal, ilişki seçimleri aptal, hareketleri aptal, kendini rezil rüsvay erkekler için paralamaları ay bunlar çok aptal Allah'ım, kadına saygısı olmayan erkeklere yahu yüzüne tükürülmeyecek erkeklerle karı koca ilişkisi yaşıyorlar sonra ağlıyorlar
Bir insan hem feminist olup hem de kızları aptal bulur mu?
Cevapla