Benim de yeteneğim bu. Atarsanız yaparım. Maksat muhabbet, sıkıldım.
2 ay
Benim de yeteneğim bu. Atarsanız yaparım. Maksat muhabbet, sıkıldım.
O zaman sen de bir tane at bakalım ne çıkacak. Genelde sevilen şarkılar insanın ruh haline veya gizlediği tarafına ayna tutar. Mesela arabesk sevenin içinde biraz burukluk vardır. Rock sevenin biraz asi. Pop sevenin ise hareketli. Ama tabii her şarkı tek başına analiz için yeterli değil. Yine de eğlenceli olabilir. Denemekten zarar gelmez. Haydi bekliyorum.
Güzel fikir, insanların sevdiği şarkılardan çok şey okunabiliyor gerçekten 🎵
Sen böyle bir soru açtığına göre gözlemci, meraklı ve sosyalleşmeyi seven bir yapın var. Biraz da sıkılınca hemen etkileşime geçip ortam kuran tiplerdensin 😉
İstersen benim için de örnek analiz yap: “Duman – Haberi Olsun” diyeyim, yeteneğini görelim 😄✨
Cevap
2Cevap
Erkin Koray gönül salıncağı
wegh-bal biber
Nolur beni yaz ucuncu siraya
Ben Şu an tarkan veya murat boz dinlemiyom
Sevemedim kara gpzlum❤️
Nolur benı ilk sıraya alir misin
Ya lutfen hadi
Hadi cok metak ediyorumm anlattt
Kiz mi? Kiz mi oldum şimdi?
Kanks kızlar önde her zaman. Dinlicem söz seninkini de 😄 şimdi bu şarkıyı bikiyodum aslinda. Senin için yine dinledim. Şarkı kahve falı gibidir. Analiz de verir geri hayatı da. Birincisi bu şarkı ritimli. Enerjik biri olduğunu gösteriyor. Ayrıca şarkıdan ukte ve sevgi akiyor. İkisi de var sen de. Yani izlenimimi soyluyorum. Sevmissin. Ya da seviyosun. Onu fena istiyosun. Ha bana sorsan gözünde buyutuyorsun ama bunun nedeni kalbinin buhuklugu. Umarım şarkı kadar güzel biridir
Seviyorum bana da yazıklar olsun...
Ben kız degılım orhan hanımefendi diyeceksin
Orhan bin alti yuz 66
Bna neden mesaj aticaksn ki korkunc
Beyfebdi benım icin neden zaman harcadınız
Yalnız o dedıgın insan benim sevgilim
Evet ıkımız noldu
Biz senden zaten uzagız sen bana yakınsın orhn
Sussana pısman ettın
Sen asık olabilir misin olamaz misin orhn
Adamsn
Hangi dil
Beni playboylar istemesin
Evet de o alıskn
Kız olsa napıcam orjan
napıcan
O bir playboy hızını alamior
Aferın
Ya allah kahretsın
40 yasındasın 40
Aglıcam simdi sinirden
AY DEDİ
Oehan ne diyoesun bi kralice var burada
Korkuyorum lütfen sakin olun
BENDE MOTOR İSTİYORUM bana satttt
Ne var
Sevgiliyiz dedik ya
Motoru verceb mi vermicen mi
Ver de bize İki sevgili olarak gezelim
Ay orhan ıcerde karın uyuyor gelmissin burada bize laf yetıstırıyosn
Ezk maymun
Evde kalmis uln bu kim alck bnu yalniz geberir
Hahahhahsha hahwhwbbw
Gulmekten agladım
😂😂 ay ay ay aman allhım
Uf sus baydı
Kraliceydim orhn noldu
Ne unutur kim unutur hahqhwbwh
Snin ne oldugun su sordugun sorudan belliydi lnt olsun
Aşkım sussana artık 🤗🤗
Hangi dil bu?
Ya yeter uyucam
Ya siler misin şu yorumları yeter yeter yeterrrrrrr
Ya lütfen diyorum yeter artık
Kıraç Kerkük Zindanı
Sana yıldızları ödedigimden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?