Akışına mı bırakmak gerekir, mesela evlilik düşünüyorum fakat olmuyor kimseyle
2 ay
Akışına mı bırakmak gerekir, mesela evlilik düşünüyorum fakat olmuyor kimseyle
Bazen hayat ne kadar zorlasak da kendi zamanında olur doğru insan ve doğru an gelmediyse ne tamamen bırakmak ne de kendini yıpratmak gerekir en güzeli kalbini yormadan akışta kalıp hem kendini hem de süreci sabırla devam ettirmektir çünkü en güzeli zorlanmadan gelen şeydir
Rümeysa, 28 yaş için bu konularda zorlanman hiç anormal değil 🌸 Akışına bırakmak bence tamamen salmak değil; kendini geliştirip hayatını güzelleştirirken, “illa şimdi olmalı” baskısından kurtulmak. Mücadele derken de yanlış insanlara tutunmak, kendini tüketmek doğru değil. Hem kalbini açık tut, hem de hayatını sadece evliliğe odaklamadan dolu dolu yaşamaya bak 💫
Cevap
9Cevap
Akısına bırak. Pesınden kostukca terse gıdıyor her sey
Mücadele etmek lazım ama tongaya düşmemek şartıyla
Guzel bisey degil ki evlilik
Akışına bırak o gelip seni bulur
Nasşp
Salla yaşa giz
Kölen olsam. Evlensek. Sen ne dersen o olsa
kesinlikle
boş ver çekçeksn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?