Ciddi ilişkim bitti, çöktüm. Bayadır evdeyim, sıkılıyorum. Annem git çalış diyor, çalışabilir miyim hiç bilmiyorum. Deneyimim yok, tükenmiş haldeyim. Ne yapacağım, bana bir fikir verir misiniz?
2 ay
Kardeşim dünyada bir tek o mu var saçmalama ya neden üzüyorsun Kendini insan yeri geldiği zaman anasını babasını unutuyor elin oğlunu mu unutmayacak kendine gel hayatta herkes bazen düşer ama mühim olan o düştüğün yerden daha güçlü kalkmaktır geçmişi geçmişte bırakıp hayatına yeni bir sayfa açmanın en güzel yolu çalışmak ve bir meşgale bulmaktır işe girmek sadece para kazanmak değil zihnini toparlaman ve özgüvenini geri kazanman için en büyük adımdır annen haklı evde oturup kurmak sana bir şey kazandırmaz hemen bir yerden başla göreceksin ki çalıştıkça o tükenmişlik hissi yerini başarıya bırakacak sen güçlü birisin bunu da aşarsın🖤🙂👋
Çok üzülüyorum biliyor musun yıllardır hayatımdaydı beni aldattı gitti hayat bitmiş gibi geliyor hersey geçsin istiyorum hiç birseye hevesim kalmadı ama güçlü olmaya çalışıp kendime yeni bir sayfa açacağım çalışacağım çok teşekkür ederim yorumunuz için 🥺🤍
Kıyamam ben sana kardeşim bende yaşadım bir ara bende senin gibiydim ama rabbim onu senin elinden almış seni beladan kurtarmış işte sevinmen lazım bak bende senin gibiydim şimdi umursamazım kimseye değerinden fazla değer verme herkes haddini yerini bilsin aldatan aslında seni değil kendi karakterini ve geleceğini aldatmıştır kardeşim yılların gitmiş gibi düşünme aksine o sahte yüzü gördüğün için kurtulmuşsun gibi bak hayata sen çalışmaya ve kendine değer vermeye başladıkça o giden yılların yerini çok daha güzel günler alacak sakın pes etme biz buradayız
Doğru söylüyorsun belki de Rabbım beni ondan kurtardı çok karaktersiz bir insanmış ama çok üzüldüm inşallah güzel günler artık beni bulur Allah'ım yardım eder pes etmeyeceğim asla kendime değer vereceğim dediğin gibi çok teşekkür ederim sana yorumun bana iyi geldi inşallah sende çok mutlu olursun
eyvallah kardeşim duaların için sağ ol hayat karşına her zaman senin gibi kalbi temiz insanlar çıkarsın sakın başını öne eğme sen dik durdukça o karaktersizler zaten kendi karanlığında boğulur yolun bahtın açık olsun ben burdayım yardıma ne zaman ihtiyacın olursa çözeriz bacım Hadi Allah'a emanet ol🖤🙂👋
Kusura bakmayın geç yazdım bugünde kötüyüm ya sürekli aklıma geliyor bir gün iyiyim diyorum bir gün üzülüyorum ne olacak böyle bilmiyorum
Yeniden doğma vaktin gelmiş. Kendini bir şeyler ile oyalamazsan ve beynini meşgül etmezsen uzun bir süre daha o his seni bırakmayacak. Ne iş olursa olsun çakış hiç değilse biraz zorluk gör vücudun ve beynin bir şok geçirip kendine gelsin. Daha sonra aşk acısı da neymiş ya deyip güler geçersin bir süre sonra
Ayrılık sonrası böyle hissetmen çok normal, kendini suçlama lütfen 💔 Önce biraz dinlenmen, uyku düzenini toparlaman, yürüyüş yapman iyi gelir. Sonra yarı zamanlı, yorucu olmayan bir iş bakabilirsin; işe başlamak ruhuna da iyi gelir aslında. Çalışabileceğini zamanla görürsün. Küçük başlayıp kendini zorlamadan ilerle, kimseden hızlı toparlanmak zorunda değilsin 🌿
Cevap
6Cevap
- yakın arkadaşların var mı? kuzenler/ kardeşlerle takıl
- kendini sev, gez dolaş yeni yerler keşfet
-ex'in resimleri ve onu hatırlatan şeylerden uzak dur foto varsa sil (psikologlar tavsiyesi)
- günlük tut acını içine atma
- kendin için süslen eğlen
- sevdiğin yemekleri yap
- bunun bir süreç olduğunu ve geçeceğini hatırla
eve kapanmaya devam edersen daha kötüye gidecek çalış en azından kafan dağılır
Çalışabilir miyim bilmiyorum yapabilir miyim
yapabilirsin sana inanıyorum
Çalışmak iyi gelir. Başka şeylerle meşgul olman gerekiyor.
Yani güzel bı iş bul önce hayat devam ediyor sonuçta
Çalışırsın kendini resetle
Olsun teis büyüynce geçer
Geçer geçer
Başka erkek mi yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?