7 yıllık ilişkim bitti ben ne yapacağım? Yeniden başlama gücüm yok?

Sevgilimle ayrildik bunun nedeni de şu ilk zamanlarda benim iş ortamim vs vardı onun hiç yakın arkadaşı yoktu hayatına ben girdim o kadar mutluydu ki bana senin arkadaşın da ben olurum sevgilin de başkasına ihtiyacın yok diyordu. Şimdi onun can ciğer olduğu arkadaşı var ve tüm planlarını onunla yapıyor. Tatile o arkadaşıyla gidiyor. Biz neredeyse gorusemiyoruz bile ben de en iyi arkadasimi kaybetmenin verdigi buruk bir tebessümle onun tatil anılarını dinliyordum. Ben bir şeyler yapalım diyince olumlu geri dönüt almiyordum ve artık arkadaşlarını kıskanır hale gelmiştim. Benim dediklerimi genellikle duymuyor, hatırlamıyor ama arkadaşlarının dediği en ufak kelime hafızasına işleniyordu. Beni hayatının merkezine koyuyorsun ve ben artık senin beklentilerini karsilayamiyorum dedi 7 yıllık ilişkimiz bitti ben şu an sadece kendimle bir başıma kaldım ne yapacağımı bilmiyorum. Canım çok yanıyor. Seviyorum ama ben seni mutlu edemiyorum diyor. Ben onunla yolda yürürken bile çok mutluyum oysa..

Güncellemeler
+1 yıl
Benim yerimde olsanız siz ne yapardınız :( Onu o kadar çok seviyorum ki...
7 yıllık ilişkim bitti ben ne yapacağım? Yeniden başlama gücüm yok?
Cevapla