Sonuç olarak ne olur? Ne olursa olsun kendini haklı görüyor, bunu kabul etmiyor, ne yaparsınız?
2 ay
Cevap
3Cevap
Tamam kral senin eşeğin çükü daha büyük derim. Uğraşamam
😅😅😅😅😅
siler geçerim
Bu tipler her şeyi yapar ve tepki gördüklerinde de kendini mağdur ilan eder her zaman.
söylenecek tek şey; benden uzak Allah’a yakın.
Kendi haline bırakırim
En ideali 👍
Hiç uğraşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle biriyle uğraşmak insanın enerjisini ciddi tüketiyor 😅 Eğer çok değer verdiğim biri değilse tartışmayı uzatmam, “Sen öyle düşün, sorun yok.” deyip konuyu kapatırım. Yakın biriyse sakin bir anda, savunmaya geçmeyeceği bir ortamda konuşmayı denerim. Ama değişmeye niyeti yoksa, kendi ruh halimi korumak için mesafeyi net koyarım 💆♂️