Haksız olduğunu bildiği halde haklı çıkmaya çalışan insanlara karşı ne yaparsınız?

Haksız olduğunu bildiği halde üste çıkmaya çalışan insanları gördükçe bütün insanlardan soğudum hep ben haklıyım ben yaparım ben konuşurum bir de üzerine suç bastırıp her şeyi yaparım öyle bir noktaya geldim ki insanlardan soğudum tiksindim güvenim bitti, bir insan haksız olduğunu bilip o konuyu açıp karşımda konuşup üstüne bir de başkalarını örnek gösterip benim tepkisiz kalmami susmami kabullenme mi nasıl bekler.. bu zamana kadar sabredip sustum bundan sonra azdan az çoktan çok gider deyip.. evlat arasında ayrım nasıl yapılır ya nasıl aklım almıyor benim artık hiç bir şey..

Haksız olduğunu bildiği halde haklı çıkmaya çalışan insanlara karşı ne yaparsınız?
Cevapla