Tepki vermem. Yani genel anlamda bu tarz konularda tepki göstermiyorum. Tepkisiz kalmak çünkü haksızlık yapıpta hiçbir şey yokmuş gibi davranan insana neyi anlatabilirsin ki? Bu insanın yaptığı yanlışı görmesi ve bundan vazgeçmesi ne kadar mümkün? Mümkün değilse enerjimi harcamaya değmez:-)
Hiçbir şey yapmam ben s*alağım çünkü kırmamak için kırılırım bununda bir sınıri olur tabiki sınıra ulaşınca hayatımdan silerim yine bir tepki vermem sessiz sedasız oyle biter gider
Uygun zamanı beklerim. Sabirla , gerekirse 5 sene.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Haksızlığı yapan en büyük kötülüğü kendine yapar ama farkına varmaz. Kendi açımdan haksızlığa tahammül edemem ve kim olursa olsun yüzüne söylerim. Sonrası benden uzak Allah'a yakın olmasıdır.