Prenses diyerek kızlara kullanılan tatlı bir ifadeyi bu denli aşağılamak 🤢 bazı kızların mallık seviyesi midemi bulandırıyor, sorusunu gördüm az önce midem bulandı
2 ay
"Adam değilsin." diyemedikleri için ve ya istediğini yapmıyor yapsın diye manipülasyon amacıyla söyledikleri kelimedir prenses erkek. Söylediklerine katılıyorum. Prenses erkek diyenlere gözlerimi deviriyorum.
İstediğini yapmıyor kısmına katılmıyorum güya sorumluluk almayan erkeklere deniliyor ama sorumluluk almayan erkekleri daha ciddi şekilde eleştirebilirler daha realist şekilde eleştirebilirler prenses diyerek bu tatlı ifadeyi igrencleştiriyorlar
İstediğini yapmıyor derken sorumluluktan değil kastım, bazı şeyleri keyfi olarak zorla yaptırmak vardır ya, yapmayınca çılgına dönen insanlar var. Kullanmak amaçlı gibi.
Yalnız değilsin, böyle şeylere sinir olan çok kız var 😊 Bazıları “prenses” lafını seviyor, bazıları küçümsenmiş hissediyor. Senin tepkin de gayet normal. İnsanların kendi tercihine saygı duymayı bilmemesi asıl mide bulandıran şey 🤢 Sen kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle hitap edilmesini istemekte sonuna kadar haklısın.
Cevap
5Cevap
Bende nefret ediyorum ve sadece mal değiller katiksiz mallar gercek sözcüklerimizi pisletmeye başlıyor efendi nazik erkeklere prens denilir naif hanımefendi merhametli kadinlarada prenses denilir.
Sitedeki en zeki kızlardan birisin ❤️
Açıkçası seni ilk gördüğüm zamanlar biraz önyargılı olmuştum sebebini bilmiyorum ama sorularını ve yorumlarını gördükçe sevmeye ve zeki bulmaya başladım 😅
Teşekkür ederim 🤍
Ve seni önyargılı olma sebebini oluşturan şeyler neydi bende😄
Eski hesabımda eşin bir soruma yorum yapmıştı sorum ise erken evliliği pek mantıklı bulmamamdı ve karısı senmişsin bu sebepten size karşı bir önyargım oluşmuştu ama daha sonra sorulara ve yorumlara denk geldikçe birbiriniz için aşırı uygun olduğunuz gerçekten de doğru bir evlilik yaptığınızı anladım önyargım buydu ama tamamen yersizmiş meğer
Hatta şu an ben de doğru kişiyle erken evliliği güzel bir şey olarak bulmaya başladım eğer o kişi gerçekten de doğru kişiyse yanıltma ihtimali düşükse zihinler, ruhlar uyuşuyorsa erken evlilik aşırı müthiş bir şey siz de buna güzel bir örneksiniz maşallah diyeyim 🧿
Elbette isteyen evlenir evlenmez kimisi 18 inde kimisi 68 inde evlenir kimisi ölene kadar bekar kalır bu onun hayatı kendi nasibidir ama bir insan kendi helaliyle evlendi yuva kurdu veya evlenmedi diye bence kötü yargılı bakilmamali kötülük saygısızlık yapmadiysa kimileri sevdiğini kavuşabilmek için Allah'tan ecelini bekliyor öbür dünyasında kalıyor ruh eşi omurler yıllara geciktirip gerçek sevgini bekletmek güzel değildir bu dunyada öbür dünyada her yaşinda her saatinde ömründe her gününde gerçek ruh eşini yaşamak cennetin dunyana gelmesidir Allah kulunu yaratırken nasibiyle yaratmış sevgisiz dünya olmaz iki eş olmadan dünyada insan nesli olmaz Allah gerçek sevenleri kavuştursun yıllara ömrün sonu birakmadan ve güzel düşüncelerin için teşekkür ederim 🤍
Evet birazda nasip işi sen erkenden bulmuşsun ve bekletmemişsin bence de güzel bir şey, işte insanın düşünceleri değişebiliyor gerçi ben soruyu daha çok görücü usulü odaklı sormuştum ve sizi de o şekilde sanmıştım ama öyle değilmiş 😂 fakat yanlış da anlaşılmak istemem önyargı dediğim öyle kötü anlamda değil sadece doğru değil anlamında bir önyargım vardı
Rica ederimmm😌
Yok biz kendimiz tanıştık 😄
Evet onu da eşiniz söylemişti ben görücü diyince o şekilde düşüncem değişti işte 😂
Soru çok eski değildi sanırsam 6 ay önce falan herhalde o yüzden hatırlıyorum sitede az üye var zaten nickten hatırladım sizi de.
Artık üyeler azaldı evet
Maalesef 😂
Herkes herkese lincledigi kufrettigi kişiyi hakkında soru açıp gıybet yaptığı için insanlar artık kalmak istemiyor kişi iki yorum yazacak bi bakiyor başkası tarafindan hakaretle ifşa edilmis bide millette katiliyor bunlara bir sürü yorumda hakaret siddetli söz yazılmış buluyor hakkinda
O kadar kalitesiz insanlar var ki tartışmayı tartışmada bırakmak istemiyorlar illa saçmalayacaklar gerçekten, bazılarıyla zıt düşmek tartışmak bile bazen zorlayıcı oluyor geçen gün biri beni resmen tahrik etti küfür etmem için zorluyor resmen beni kızmam için ben de dayanamadım ettim bana diyor ki seni davaya vereceğim 😂 cidden ruh hastaları çok kaliteli insanlar olsa ve karanlık mood olsa güzel bir yer olurdu jdkhcs.
Durduk yere saldıran toksik çok hiç tartışmaya girmesen bile baskasinin sorusunda ve milletin gıybet şiddet icerik yorumlarini kendinle ilgili adını magazin edilmiş şekilde buluyorsun 😂 Evet beyaz ekran olması güzel değil karanlık tema olmalı jsjsjsjsbs
Onu da yaşadım hiç alakam olmayan görmediğim sorulara etiketleyip oradan da laf atmaya çalıştılar yapıştırıcı gibiler resmen sataşmak için yer arıyorlar 😂 bir de engellenecekler diye gizliye alıyorlar
Her türlü engellersinki gizlileri yorum atıp engellenebiliyor😂
Bazılarının 3,4 hesabı var 🤣 evet engelleniyor neyseki, biraz geç keşfetmiş olsam da artık biliyorum! 😂
3,4 hesabini kötüyü kullanan oluyor eskiden yoktu gizli uyeleri engellemek simdi artık var çok şükür gizli uyelerin nerdeyse hepsi saldırgan küfurcu oluyorlar
O şekilde daha güvende hissediyor ezikler
Klavye delikanlıları biliyorlar yaptıkları sey pislik kendi pisliklerinin gölgesine saklanıyorlar
Anonim bir sitede ekstra gizli olmak isteyen de ne bileyim 😂
Ben en aptal en uçuk sorularda bile gizlenmem ihtiyaç duymuyorum çünkü zaten anonimim, saçmalık
Gizli üyeliği ben baştan aşağı karşıyım sanki gizli katilmış gibi gizlenmek ne elaleme ne saklicam utancam gizlenen zaten diliyle kötülük yapmak toksik olanlar gizleniyor
Çoğunluk o şekilde kullanıyor özellikle de sorularda eğer o özellik kalkarsa site çok üye kaybedecek kalitesi düşecek biz sevmiyor olabiliriz ama onlar aslında siteyi ayakta tutuyor 😂
😂😂Allah aşkına hep kendi cinslerini sorularda provoke ediyorlar başka ne yapıyorlar ne zaman gorsem hep sorular toksik birilerin adi çıkmış esas cinsel yaşam kategorisi kaldırılmalı
İşte bazıları sırf bunlar için giriyor örneğin erkeklerin cinsel soruları kalkıyor çünkü pek yorum gelmiyor ama kadınların cinsel soruları 1 dakikada 40 yorum alıyor diye kaldirilmiyor
Evet evliler bile bu sapik soruları soruyorlar
kanka prenseslik genel olarak eziklik zaten kraliçe dururken kim prenses olmak ister
Prenses genelde küçük kızlara denir, bir babanın kızına hiç kraliçem dediğini duydun mu? Hayır çünkü kraliçem kızına değil karına denilir. Ve cidden "kızlar" için kullanılan bu tatlı ifade eziklik mi? Yaşın 25 ama zekâ yaşın çok üzülerek söylüyorum ki hâlâ gelişmemiş umarım en kısa zamanda bir şeyleri kavrayabilecek zekâya gelirsin iyi geceler.
genede küçük kızlara mı denir knk git bi daha araştır prenses kralın kızıdır bu anlamda prenses ne olduğunu idrak edemeyecek zekaya sahip olan ben değil sen oluyorsun
Bunun için filtre gelmeli artık.
Getir o zaman
Hangi vasıfla
Bitanesin 🙏✨
Ohaaaa
Midem bulandı bu nasıl küfürler bu ne beee hasta mısın sen yuh
Boş tabir
Umutttttt hoş geldin
Umut maden suyu içiyorum
Saol 😇
Bende sevmiyorum
Şükürrrrrr varlığına
Tamam reisss
Reis ağzına neyse 😀
Ağzına ne
Bir kavanoz dolusu tuz koyarım
Hsjshdjjfkfkfkfkfkf okay
Akıllı kız işte ya
Teşekkür ederim gizliyim
Gizlicim*😶🌫️😔😔💀
Rica ederim
🥰🥰💅🏿
Sen Bi tanesin her ne kadar beni sevmesende
Doğrudur gizlileri pek sevmem 😔🥺👉👈
Ben seni seviyorum ama , bu arada aşağıdaki kıza fena yerleştirmişsin şimdi ağlıyordur 😀
Kızlardan böyle şeyler duymak iğrenç benimde babam amcam vs bana prensesim derdi hatta hâlâ derler ay ben ezikmişim 🥺🥺😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?