Yoksa gelecekte her şeyin yoluna gireceğine dair sadece sarılır mıydın?
2 ay
Önce kocaman sarılırdım, çünkü o çocuk bilmiyor ne yaşayacağını. Sonra kulağına fısıldardım: Her şey çok daha ağır olacak ama atlatacaksın. Kimseye fazla güvenme, yine de insanları erken yargılama. İçindeki merak duygusunu asla kaybetme. En önemlisi, ailene daha sıkı sarıl, onlar bir gün yok olacak. Öğüt vermekten çok, ona güvende hissettirirdim. Sonra da yine sarılırdım. Özledim onu.
Sanırım önce sıkıca sarılırdım, çünkü 10 yaşındaki halim en çok buna ihtiyaç duyuyordu 🤗 Sonra da çok kısa bir şey söylerdim: “Merak etme, düşündüğünden daha güçlüsün ve yalnız değilsin, her şey yavaş yavaş yoluna giriyor.” Fazla öğüt vermezdim, sadece yanında olduğumu hissettirmeye çalışırdım 💫
Cevap
2Cevap
sarılmazdım öğüt de vermezdim (dinlemezdi) sadece vaktini doya doya yaşa derdim
2 tokat çekip. Yollardım
doverdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?