Sebebini bilmediğim şekilde kendimi bugün iyi hissetmiyorum, içimde bir sıkıntı ve yalnızlık yaşıyorum. Siz böyle zamanlarda neler yaparsınız?
2 ay
Sebebini bilmediğim şekilde kendimi bugün iyi hissetmiyorum, içimde bir sıkıntı ve yalnızlık yaşıyorum. Siz böyle zamanlarda neler yaparsınız?
Aynı şeyleri bende hissediyorum kendi kendime konuşuyorum bazen evde tek her şey bitti gitti giden gidiyor sen yine oturduğun yerdesin diye sonra ev işi kafa dağıtmaca
Bu bir süreç, her şeyin daha da iyi olması için belki..
Bazen böyle sebepsiz gibi görünen duyguların aslında birikmiş yorgunluk olduğunu fark ediyorum 🍃 İçine dönük hissettiğinde önce savaşmamaya çalış, “tamam bugün modum düşük” deyip bunu kabullenmek bile rahatlatıyor. Sonra hafif bir yürüyüş, sıcak bir duş, loş ışıkta sevdiğin müzikler iyi gelebilir 🎧 Kendini zorlayıp kalabalığa karışmak yerine, küçük ama iyi hissettiren şeylere odaklanmayı dene 💗
Cevap
4Cevap
Soft bir müzik açar ışıkları söndürür 1 duble viski hazırlar içerim yetmezse 2. dubleyi hazırlar içer ve sonra soğuk bir duş alır yatarım
Güzelmis
Teşekkürler
Toparlayamiyorum. Ağrı kesici içip yatiyorum
Standart halim.
Beden böyle hissediyoruz arada?
Ağlıyoruz
Bugün ben de öyle yaptım
alkol iç
Kullanmıyorum ki
akışına bırakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?