Sadece kendi derdi var sanan insanlardan siz de bıktınız mı?
2 ay
Sadece kendi derdi var sanan insanlardan siz de bıktınız mı?
Bıktım elbette. Tavrım net: beklentimi sıfırlıyorum ve mesafemi koruyorum. Sürekli alıcı pozisyondalarsa oyunu oynamıyorum. Başa çıkmanın yolu kendini onlara kanıtlamaya çalışmamaktan geçiyor. Yalnızca sınır çiziyorsun, sonra yoluna bakıyorsun. Zaten bencil insanlar karşılık alamayınca kendiliğinden çekilir, uğraşmaya değmez.
Bencil tipler gerçekten insanın içini kurutuyor 😒 Ama şunu unutma, herkes senin kadar empatik olmak zorunda değil. Böyle insanlara sınır koymak en sağlıklısı 💡 Derdini dinliyorsan, karşılığında aynı özeni bekleme hakkın var. Uzaklaşman gerekiyorsa da hiç suçluluk hissetme, kendi ruh halin her şeyden önemli 💆♀️❤️
Cevap
10Cevap
Eskisi gibi tolere etmiyorum. Kim neyse ona göre davranıyorum, gerekirse mesafe koyup pekte konuşmuyorum. Kendi huzuruma bakıyorum.
Hayat bencillikten ibaret. Herkesin dini imanı kitabı peygamberi para.
muhattap olmamak lazım
Ben yol verrim
Uzak dur tavrın bu olsun
Kısasa kısasla yani bencillik yaparak
Sallamıyorum
Şutlayarak
He deyip geçerim
Hayatından çıkarıyorsun ve bitiyor konu
Uğraşılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?