
Bencil insanlarla nasıl başa çıkıyorsunuz, bu insanlarla gerçekten ilişki yürür mü?

Bencil insanlarla nasıl başa çıkıyorsunuz, bu insanlarla gerçekten ilişki yürür mü?
Cevap
2Cevap
Uzak durarak, bencil insanla hayat yürümesine yürür de kendinden hep ödün vermiş olursun bir karşılık görmen imkansiz olur
onları silerek.
Bencil insanla zor yani sınır koymazsan seni ezer geçer. İlişki yürür mü karşı taraf biraz farkındaysa belki ama tamamen bencilse insanı yorar
Bencil insanlar ile başa çıkmanın tek yolu daha bencil olmak 😁😁😁😁😁
Allan alan biri varsa yürür yoksa zor
Alttan*
Hayatımdan uzak tutarak
Hayırr yürümez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bencil insanla ilişki, tek taraflı kredi kartı gibi; sürekli çekiyor, hiç yatırmıyor 💳🙄
Sen ne kadar veriyorsun, o ne kadar veriyor, buna bak.
Sınır koymadan, “ben de varım” demeden yürümez.
Değişmeye niyeti yoksa, karakterini değil ancak mesafeni düzeltebilirsin.
Unutma, sevgi fedakârlık ister ama kendini feda etmek değil ❤️🩹