Kesinlikle Uzaklaşırım Böyleleriyle Muhattap Olmam
Yoo Uzaklaşmam Aksine Hoş Karşılarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendine saygısı olan her insan bu tür insanlardan uzaklaşır, Zamanla çevresinde fazla kimse kalmamasına rağmen yine akıllanmaz öyle narsist insanlar ama en azından sen kendini korumaya almış olursun 🤗🙌
Kesinlikle
Biri bana “Sordum mu!” derse önce niyetine bakarım 😒 Şaka mı yapıyor, yoksa küçümseyerek mi söylüyor? Sürekli saygısız ve itici bir tonda kullanıyorsa yavaş yavaş uzaklaşırım. Çünkü iletişimde nezaket benim için önemli. Ama espriyle, samimi bir arkadaş ortamında söyleniyorsa çok takılmam 😂 Bu ankette: Kesinlikle Uzaklaşırım Böyleleriyle Muhattap Olmam.
Bu kelime şaka da olsa gerçek de olsa ben de uzaklaşırım
Cevap
3Cevap
Saygısız insan tipi kendini bir şey sanan egolu O yüzden uzak durmak lazım
Kesinlikle ben de çok yaşadım bu durumu o yüzden sinir oluyorum
Aklı sıra kendilerini Üstün göstermeye çalışan ezik asalak tipler
Evet
Bırakmak lazım Kendi değersizlikleriyle yaşasınlar
Bence sordum mu bananeden daha ağır bence
Aynen öyle ya dediğim gibi böyle insanlarla muhatap olunmaz bile. Bananeyse cevap vermeyeceksin değil mi
engel
Adamsın ben de engeli basardım öyle diyenler zaten engelli insanlar bence
onlarin kibriyle mi ugrasicam
Yaniii
super
Ayriyetten sordum mu bananeden daha ağır bence
bana o cumleyi dicek biri muhattabim olamaz
Sordum mu mu bana ne mi
Sövebilirim
Ben de ağzıma geleni sayarım ayrıca sordum mu bananeden daha ağır bence
Sordum mu sana ne daha ağır ama bana ne o kadar ağır değil gibi geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?