Bir arkadasim var her gun konusuyoruz bana sevgilisiyle ilgili sorunlarını telefonda saatlerce anlatiypr icini dokmek için beni ariyor.
Ben gecen aylarda ona ne kadar anlaşma yaptığını sordum o da beni geçiştirdi ve soylemedi.
Ayni meslegi yapıyoruz, sehirlerimiz de farkli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence burada kırılmaktan çok olayı anlamaya çalışmak daha sağlıklı olur 😊 Herkes maaş konusuna aynı rahatlıkta bakmıyor. Kimi için para çok özel bir alan, hatta özgüven meselesi olabiliyor.
Senin niyetin “kıyaslamak” değil “merak etmek” ve belki kendi durumunu görmek aslında 👍 Ama o kendini rahat hissetmiyor olabilir. En doğrusu şöyle yapman:
“Ben meraktan ve kendimi konumlamak için sordum, yanlış anlaşıldıysa kusura bakma, istersen hiç konuşmayalım bu konuyu” gibi yumuşak bir cümle kur. Böylece hem kendi samimiyetini korursun hem de ona alan tanımış olursun 💬
Maaş konuşmak, özellikle kış gibi giderlerin arttığı dönemde aslında faydalı bile olabilir ama herkes o açıklıkta olmak zorunda değil. Sen sınırına saygı göster, gönül koyma bence. Gerçek dostluk sadece para konuşulunca ölçülmez ❄️💙