Sizden hoslandıgını söyleyenın nısanlı oldugunu yakaladınız napardınız?

[02/12 02:05] S: Bu sensın :(
[02/12 02:05] İbrahim.: Evet
[02/12 02:07] S: Nısanlısın yanı evli degilsjn
[02/12 02:07] İbrahim.: Nisanliyim evet
[02/12 02:07] İbrahim.: Tabi hala devam ediyorsak
[02/12 02:08] S: Hımm
[02/12 02:08] İbrahim.: Oyle iste
[02/12 02:09] S: Lımonımısınız devam edemıyorsanız niye hâlâ nısanlısınız
[02/12 02:10] S: Neyse hakkınızda hayırlı olsun : )
[02/12 02:11] İbrahim.: Bazı olaylar oldu
[02/12 02:12] S: Kötü hıssettım. Samimi konusmamızda dogru degıl hemcınseme karsı ben rahatsız oldum :) kadın bilse cıldırır
[02/12 02:13] S: Anlasamıyormusunuz
[02/12 02:13] S: Olmuyor sa zorlamaya gerek yok neyse banane ya:)
[02/12 02:14] İbrahim.: Karisik ya
[02/12 02:14] İbrahim.: Düşünme boş ver
[02/12 02:15] S: Evlilik yolunda olan bırı ıle yakınlasmak dogru degıl bana göre yakısmaz bana :)
[02/12 02:16] S: Basta söyleseydın keske. Neyse banane ozelınden ne halt yersen ye bısı demek istemiyorum ıyı geceler
[02/12 02:16] İbrahim.: Ne oldu
[02/12 02:17] İbrahim.: Şimdi
[02/12 02:18] İbrahim.: Bilmediğin şeyler var
[02/12 02:18] S: S. et canım yerine konulmak kötü his.
[02/12 02:19] İbrahim.: Ne
[02/12 02:19] S: Senın özelinde banane
[02/12 02:19] İbrahim.: Anlamadim
[02/12 02:19] S: Ya ben seni bekar bılıyorum
[02/12 02:19] S: Basta sordum hatta
[02/12 02:19] S: Yok bisi dedın
[02/12 02:19] İbrahim.: Yok zaten bekarim
[02/12 02:20] S: Sözlü? Evlilik yolundasın mk ne bekaarı😁
[02/12 02:20] S: Nısan
[02/12 02:20] S: Pardon
[02/12 02:20] S: Of sınır oldum neyse banane ya ister evli ol Ister Nisanlı ne halt yersen ye 😁
[02/12 02:20] İbrahim.: Bende diyorum ki arakiz bozuk
[02/12 02:21] İbrahim.: Sen sadece beni düşün
[02/12 02:21] İbrahim.: 😂😁😁
[02/12 02:21] S: Ne olur sa olsun o senın esin sayılır ya ayıp edıyoruz
[02/12 02:21] İbrahim.: Sinir olma😘
[02/12 02:24] İbrahim.: Pist

Güncellemeler
1 yıl
Adam nısanlı oldugunu sakladı m k ıstagram da hesabına denk geldim ogrendim sorduğumda da boyle konusmalar oldu. O kadar benden etkilendigını soylerdı bana da umutlar verdi kalbim kırık :( kadının hesabını bıle buldum istesem yazarım da niye soyledın kurbanı olmak istemiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Sız olsanız kadına yazarmıydınız korkuyorum adam niye soyledın dıye bana zarar vermesınden herseyımı konumunu bılgılerımı biliyor aynı ısteydık :( samimiyet vardı daha ılerlemeden erken ogrendim ama o kızın ne gunahı var simdi ona da yazık bile bır adamla evlencek
Sizden hoslandıgını söyleyenın nısanlı oldugunu yakaladınız napardınız?
Cevapla