İstemeden de olsa arkasından iyi veya kötü konuşuyor musunuz yoksa nasılsınız? Ben bunu çok yapıyorum fark etmeden.
3 ay
İstemeden de olsa arkasından iyi veya kötü konuşuyor musunuz yoksa nasılsınız? Ben bunu çok yapıyorum fark etmeden.
Var, herkeste var. İnsanız sonuçta. Bazen konuşurken ağzından çıkıveriyor, bazen de içindeki bir şeyi söylemeden duramıyorsun. Önemli olan fark edince durup düşünebilmek. Fark etmeden yapmak başka, alışkanlık haline getirip “ben böyleyim” demek başka. Sen fark ettiğin için aslında kötü biri olmadığın belli. Çoğu kişi fark etmez bile. Ama şu da var: Arkasında konuştuğun kişinin yerine koy kendini, canın sıkılmaz mı? O zaman durmak daha kolaylaşıyor.
Bence çoğumuz bunu zaman zaman yapıyoruz, sen yalnız değilsin 😊 Arkasından konuşma hep kötü niyetle olmuyor; bazen dertleşmek, anlamaya çalışmak için yapıyoruz. Ama çok arttığını fark ediyorsan, şöyle düşünebilirsin: “Bunu yüzüne de söyleyebilir miyim?” Cevap hayırsa, biraz frene basmak iyi gelir 😌 Kendini suçlama, fark etmen zaten değişimin ilk adımı 💛
Cevap
2Cevap
Yoo ben gayette bilinçli yapıyorum. Kulağına gitsin moreli bozulsun diye
Var dolu
Sadede kızlar böyle sanıyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?