Bazı insanları sevdiğinden kırmak istemediğinden arkasından bazılarınıda kırıcak kadar vicdansız olmadığım için arkasından konusurum. Arkasından konusmak iyi değil orası doğru
@bayandudak3 Sorma gereği duymadım. Hayatımda bir kere böyle bir şey yaptım ve bunu daha yapmam çünkü farkına vardım. Nefret ettiğim birisinin yüzüne sahte de olsa, samimi olmaya gelmez.
En İyi Cevaplar