Çünkü dengesizliklerim yüzünden hiç arkadaşım kalmadı. Zaten topu topu üç tane vardı hepsiyle de ayrı ayrı sebeplerden küstüm şimdi de telefona cevap vermiyorlar. Bir tanesine yaptım dengesizliği diğer soruda paylaşacağım.
3 ay
Hiç bir şey için arkadaşlarını kırma dost olmayı dost kalmayı bil olur arada öyle kırma kırılma ama kirdinsa gönül almayida bilmelisin sen akıllı kızsın o kirpiklerinden bir uzurle bir şey kaybetmezsin seni sevenleri sende sevmelisin
Can sıkıntısının çoğu aslında yalnızlık ve suçluluk karışımı bir his, seninki de ona benziyor 😔 Telefonların susması çok vurucu geliyor insana, biliyorum.
Önce kendini hırpalamayı biraz durdurmanı isterim. Sonra da tek tek düşünüp, samimi bir özür ve açıklama mesajı atabilirsin 💬 Net, sakin, bahane üretmeden. Kabul ederler mi garanti değil ama sen elinden geleni yapmış olursun.
Bu süreçte de yeni insanlarla tanışmayı tamamen kapatma, sosyal çevre hep değişir 🌱
Cevap
6Cevap
Dost kolay sen dost istiyon mu cidden ona karar ver
canım dengesiz insan sıkıntıdır insanlari kirmadan etmeden dost kalsaydin bu hale düşmezdin emin ol bu devirde iyi dost bulmak cok zor
ne demiş şahir bişiyi yapmak cok zordur ama birşeyi yok etmek cok kolaydir
Vlla yanlız isen arkadaşların ile de iyi geçinmen gerekirdi
Yalnız takılacaksın bundan sonra
O zaman dengeli olmayı öğren
Arkadaş olalım istersen
Dengeli ol
Yenilerini bulacan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?