Can sıkıntısından patlıyorum, dengesizliklerim yüzünden kalan dostlarımı da kaybettim ne yapacağım?

Çünkü dengesizliklerim yüzünden hiç arkadaşım kalmadı. Zaten topu topu üç tane vardı hepsiyle de ayrı ayrı sebeplerden küstüm şimdi de telefona cevap vermiyorlar. Bir tanesine yaptım dengesizliği diğer soruda paylaşacağım.
Can sıkıntısından patlıyorum, dengesizliklerim yüzünden kalan dostlarımı da kaybettim ne yapacağım?
Cevapla