Yaşa takılı kalmayın 18 im yaşama sevincimi kaybettim günlerdir çökmüş haldeyim hiç arkadaşım yok ne yapmalıyım?

Böyle olmamın sebebi geçmişte eğitim anlamında yanlış kararlar verdim sonra depresyona girdim ve böyle oldum stesten yıprandım artık hiçbir şey düzelmeyecek gibi geliyor konuşacak kimsem yok yapayalnızım sanki nefret ediyorum kendimden

Güncellemeler
11 ay
Neyse kimse beni anlamıyor yakında bileklerimi keseceğim buradan göçüp gidicem
Yaşa takılı kalmayın 18 im yaşama sevincimi kaybettim günlerdir çökmüş haldeyim hiç arkadaşım yok ne yapmalıyım?
Cevapla