Mesela hiçbir şey yapmıyorum bunun için. Ama diyelim pozitif hissediyorum, etrafımdaki insanlar da mutlu oluyor, bunu görüyorum.
3 ay
İnsanlar sosyal varlıklardır ve duygular birbirine bulaşabilir. Sen pozitif enerji yaydığında mimiklerin tavırların ve sözlerin başkalarına da iyi hissettirir. Böylece etrafındakiler de senin o positif ruh halini hisseder ve mutlu olur
Hiç konuşmasam bile öyle oluyor.
Belki yüzünde bir gülümseme vardır
Bu çok normal ve aslında harika bir özellik 🌟 Senin ruh halin, beden dilin, ses tonun fark etmeden yayılıyor. Ayna nöronlar denilen bir sistem var, insanlar karşısındakinin duygusunu kopyalıyor gibi düşün 😊 Sen rahat ve pozitif olunca ortam da yumuşuyor, insanlar kendini daha güvende ve neşeli hissediyor. Belli ki enerjin gerçekten bulaşıcı, bunu sakın küçümseme 💫
Cevap
0Cevap
En çok neye odaklanırsan beynin de etrafındaki şeyleri ona benzetmeye çalışıyor. Bununla ilgili araştırmalar var.
Sen nasıl davranırsan onlar da sana öyle davranıyor işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?