Arkadaşlarım bana sen hep pozitifsin der. Böyleleri hakkında ne düşünüyorsunuz
2 ay
Birincisi her zaman pozitif olunabilir mi bence çok zor süper bir hayatın olması lazım 5 yıldızlı tasa yok dert yok sorun yok para çok sağlık iyi vesaire onun dışında genelde pozitif olmak tabii ki iyidir her kötü olayın iyi tarafını yakalayıp kendine ders yapmak olur yani
Röl yapmıyoruz hayatımızdaki idealler ile yaşayıp bizi mutlu edecek nedenleri keşfetmişiz ben birininn varlığı veya yokluğu ile üzülüp mutlu olmam mesela kendim ne istersem o
En azından hayatı bir şekilde kabullenmiş, hayatın bize puzzle parçalarını verip zorlanarak puzzle tamamlamamızı istediğini bildiği için pozitif oluyor.
Bence çoğu zaman ikisi birden 😊 Hem gerçekten umutlu bakıyorsun, hem de bazı duygularını dışarıya göstermemeyi seçiyorsun. Bu, sahte olduğun anlamına gelmez; duygularını yönetebildiğin anlamına gelir. Yeter ki kendi kendine kaldığında hislerini bastırma, onları da kabul et. Sürekli güçlü görünmek zorunda değilsin 💛
Cevap
14Cevap
Ya bence umursamazlar, bazı insanlar dertlerini falan çok kafaya takar ama mutlu olanlar olaylara umursamaz ve pozitif bakarlar olaya
Palavracılar. Tanımayanlar der tabi. Her zaman aynı duyguda yaşamıyoz
Beni hep pozitif görürler
Rol yapanlarda var bastıranlarda var dışa yansıtmayanlşarda iç dünyalarında neler yaşıyorlar sadece kendileri bilir...
Hep pozitif değiliz ama kimsenin neden moralin bozuk demesine tahammülümüz yok o yüzden iyi gibi görünüyoruz
Gerçekten mutlular çoğu vakit bazende öyle gibi yapmakta gerek hep dert tasa ne gerek var hayat tek bir an da saklı
Pozitif olmak için mutlaka mutlu olmak gerekmiyor.
Ben çok severim o tür insanları.
Rol yapıyorlar. Kimse 7/24 mutlu olamaz. Hayat buna izin vermez.
Hep pozitif olunmalı zaten. Sorunları başka türlü nasıl aşabiliriz?
böyle insanları severim her zaman mutlu olmayı başarırlar
En çok üzlen hayal kırıklığı olan sürekli sorunları olan insanlardır
Kise sürekli pozitif olamaz içlerinde neler yaşıyorlar kim bilir
Ben öyleyim ya hep güleçimdir
E ne güzel işte keşke hepimiz öyle olsak
Neşeli misindir
Her zaman
Tanışalım mı
Burdan konuşuyoruz işte hslfjsjd
Pekş
Peki
Noldu
Pek mutlu oldukları söylenemez
Hep pozitifler kesinlikle 👍
Bazen fazla pozitiflik bayiyor
Genelde bencil olurlar kendilerinden başkasını düşünmezler
Evet öyleyim
parayonak sizofren onlar
Halgjsjgjs öyle miyim
Neden 3 nokta koydunkii🥺🥺😂
Hep pozitif olmakta bozar insanı
Rol.
Rol tamamen
Kiminin yapısı öyle
Bence bazen rol
Bilmem öyle midir acaba rol mü yapıyorum bilmiyorumki insanlar bana hep sıcak geliyor
bazen rol
Peki öyle insanlat hakkında ne düşünüyorsun
kendimden söyliyim insanlar neden mutszusun demesinden sıkıldığı için rol yapıyolar
Doğru birde zaten mutsuz olsam da derdimi önemseyen yokki
ne oldu iyi misin anlatabilirsin istersen
Düşüncen için teşekkürler geçti gitti bidaha açmaya gerek yok
peki nasıl istersen normal muhabbetlerde edebiliriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?