İnsanlar mutlu rolü mü yapıyor yoksa gerçekten mutlu mu?

Sosyal medyada baktığımda maşallah herkesin ağzı kulaklarında, arkadaşıyla eşiyle tatiller gezmeler, kahkahalı fotolar… bazıları karakterini huyunu suyunu bildiğim gayet toksik de tipler ondan acaba gerçekten mutlu mu bunlar yoksa samimiyetsizliğe alışmışlar da her şey bk gibi gidiyor olmasına rağmen rol mü yapıyorlar? Sizin düşünceleriniz neler?
İnsanlar mutlu rolü mü yapıyor yoksa gerçekten mutlu mu?
Cevapla