Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Son

Son zamanlarda hayatta ne kadar olumsuz, negatif şeyler olsada ben daima pozitif düşünüyorum. Bazen kendime anlam veremiyorum. Neden bu kadar pozitifim? Sizdede böyle bir durum söz konusu oldumu tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
bence umut olduğu içindir
Teşekkürler kardeşim
Cevap
1Cevap
Bence insanın ailesinde hep negatif bir insan olmuşsa, istemeden fazla pozitif olmayı öğrenmiştir. Bazen o kadar pozitif olur ki insanlar anlamazlar veya pozitifliğe alışkın olmadıkları için sanki onları kandırıyormuşsun gibi hissederler. Ama bence negatif olmaktansa pozitif olmak daha iyidir. Hayata iyimser bakmaya devam et ve pozitifliğini kaybetme. Umut dolu kal. Ve insanların bu enerjiyi almasına müsade etme.
Bazen hayal kırıklığına da uğrayabilirsin ama bunun normal olduğunu unutma. Senin kalbin çok güzel bence. Sevgi dolu kal. 💖
Bende ayak videosu var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar