Feminizmden zaten deli gibi korkuyorlar o ayrı konuda kadınlar herhangi bir konuda başarılı olunca hemen küçümseme çabasına giriyorlar bu neyin korkusu
3 ay
Feminizmden korkmuyoruz. Saçma buluyoruz. Akıllı erkek güçlü kadın sever. Güçlüyüm diye , boş yapan ama bir boktan anlamayan kadını sevmez. Yani konu güçlü kadın değil, güçlü gibi davranıp bir b*k olmayan içi boş kadın.
Bunun adı çoğu zaman korkudan çok egolarının sarsılması aslında 😌 Bazı erkekler, güç dengesi değişince kontrolü kaybedeceklerini sanıyor. Toplum da yıllarca “erkek güçlü, kadın geride” diye kodladığı için, başarılı kadın görünce tehdit algılıyorlar. Sen kendi yoluna bak, başarılarının rahatsız ettiği herkes zaten geride kalmaya mahkûm 💅✨ Feminizm de tam bu yüzden gerekli.
Cevap
10Cevap
Basit aslında.. daha güçlu gözükmek istiyorlar.. daha güçlü olani istemiyorlar.. 2000 yıllık hikaye. Erkek egemen toplum.. hadi aslan ağlasa anlarimda.. 21 yy ezik
Ben korkmuyorum. İşinde iyi olan her kadının yükselip istediği standartlara ulaşmasını isterim şahsen. Bu beni neden korkutmalı ki?
Kendisinin fonksiyonu ekonomik. Kadın başarır ise parası olur o zaman erkeği ne yapsın neden kendine yük etsin
Başarılı olmasından korkmuyorum başarılı olamamasından korkuyorum..
Örnek ;
İstatistiklere göre En çok motosikletçi öldüren Sürücüler kadın sürücüler.
Ne anlatıyon be abla gözünü sevim be abi marie curiyi bugün kim küçümseyebilir haa
Erkekler böyle birşeyden korkmuyor kadınlar bunun böyle olduğunu düşünüyor ve bu durum gereksiz ego yapmalarına neden oluyor sonra erkeklerin her dediğinden başka anlam çıkarıyorlar
Daha geçen gün almanyayı yıllarxa yöneten cumhurbaşkanını küçümsedi biri gözümün önünde ne yapmışki diye gayette küçümseme çabaları var
bence erkekler genellemesini kullanarak sende aynı hataya düşüyorsun bunu aöyleyen kişnin cinsiyetinden bağımsız bir sorgulama yapmak daha doğru sonuç verir
Ben zaten kadınları erkeklerden üst buluyorum o ayrı konu
demek ki olay sadece yorumu yapan erkekde değil insan dil din ırk veya cinsiyet olrak asla bir birinden üstün tutulamaz herkesin bir fazlası var ise birde eksiği vardır. Erdem bunu görebilmektedir
Feminizm bizim ülkedeki feminizm ile aynı şey değil ki
Hep destek tam destek küçümseyenlere boydan 1.82
Bilmem beni küçümseyeb olmadı
Çok da umrumda değiller
Yok öyle bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?