Yeni nesil böyle 19 yaşındayım çirkinim diye hemcins arkadaşım yok kız zaten yok
3 ay
Yeni nesil böyle 19 yaşındayım çirkinim diye hemcins arkadaşım yok kız zaten yok
İnsanlar hep böyleydi ya ama sosyal medya sağolsun bu durum daha da beter oldu aman manken olsanda yinede bir şeyler buluyorlar sırf seni üzmek için bu yüzden takma kafana
Bu yil 20 yaşında olucam hic hemckns arkadaşım yok ve liz arkadaşım olmadı
Ama bir çok genç pek yakışıklı veya güzel değil yinede arkadaşları var bence fazla içine kapanıksın bu yüzden senden çekiniyorlardır hatta seni fark etmiyorlardır bile
Ne farkı ya giriyorum arlarkna hic arkadaşlık yapmıyorlar üzülüyorum
Onların sohbetlerine katılıyor musun
Evet ama me bileyim sevmiyorlar beni ama nedenini bilmiyorum
19 yaşındasın, bu kadar kesin konuşman biraz erken geliyor 🎭
Dış görünüşün önemli olduğunu biliyorum ama arkadaşlıkta belirleyici olan o değil. İnsanlar enerjine, mizahına, güvenilirliğine çekilir. Kendini “çirkin” diye etiketledikçe tavrın da içe kapanıyor, bu da insanları uzaklaştırıyor. Küçük adımlarla sosyalleş, ilgi alanların üzerinden bağlantı kur, aynadaki etiketin değil ✨
Cevap
1Cevap
Yeni nesil biraz garip ya
Evet sen 2t olmuşsun kizlar 25 inden önce aklı yerinde olmuyor ama hemcinslerim tipe göre arkadaş oluyot
Erkeklerin hepsi her yaşta öyle tipe bakar zaten kız erkek farketmez
Erkekler güzel bulmadıkları bir kıza yanaşmazlar bile yani erkekler daha çok dış güzelliğe odaklı net
İyi de arkadaş olmak içinde mi
Maalesef öyle
Hemcinslerim bile arkadaşım olmuyor nasjk bir nesil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?