Çok çirkinim neden? Hiç arkadaşım yok kimse bana yaklaşmıyor kız veya erkek? Çirkinler okumasın mı?

Sakarya da okuyorum ve kızlar güzel göçmen oldukları için renkli gözlü açık tenliler ben Yozgaddan geldim erkek gibi kara kaş karagöz tipsiz suratım var bir de güzel kızlar çok egolu güzel olduklarından onların yanında eziliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Hhhggggggf
Güncellemeler
+1 yıl
Fggtyyy
Çok çirkinim neden? Hiç arkadaşım yok kimse bana yaklaşmıyor kız veya erkek? Çirkinler okumasın mı?
Cevapla